torsdag 9 januari 2014

Idrottshall nerbrunnen

Det började med att jag satt uppe klockan 2 på natten och pratade med min kompis Muna Yussuf. Då kom min pappa in i rummet och sa att någonstans i skolan brann för att det var fullt med rök och brandkåren,polisen,ambulansen, hallandsnyheter och massa andra människor var där. Jag kunde se alla lågorna och röken ifrån mitt fönster hemifrån.

Idag har jag fått reda på att idrottshallen inte kommer vara klar förrän jag har slutat 9:an och det tycker jag är tråkigt för att vi kommer varken kunna ha några skolturneringar och vi kommer inte heller kunna våran skolavslutning heller i skolan och det tycker jag är väldigt tråkigt. Vi kommer att använda Stafsinges församlingsgård och ha många ute lektioner där också.

Vi kommer att få låna morups idrottshall för att vi ska kunna få ha lektioner där men det är bara på fredagar vi har där. På onsdagarna ska vi använda oss utav stafsinges område och ha teori lektioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar