måndag 19 maj 2014

Engelska-läsprojekt

Har du tagit ditt ansvar och jobbat bra?

Ja, jag tycker att jag har tagit mitt ansvar och jobbat bra. Även fast jag inte har fått så jätte mycket gjort så har jag jobbat med svåra saker så att jag kan utveckla min engelska.



Vad har du blivit bättre på?

Läsa-  Jag tycker att jag har blivit bättre på att läsa och förstår texterna lättare än vad jag gjorde förut.

Skriva- Jag har blivit en aning bättre på att skriva men jag behöver fortfarande att lägga lite fokus på att skriva.

Tala-  Jag tycker redan att mitt uttal har varit bra innan men jag kan så klart utvecklas.

Lyssna- Jag tycker inte den att jag har blivit så mycket bättre på att lyssna eftersom att jag tycker redan jag hör bra.

Ansvar- Tycker mitt ansvar blivit bättre eftersom att vi nu har fått börja jobba på egen hand.

Samarbete- Jag har ju jobbat lite med Muna och Gjenita så mitt sammarbete har blivit lite bättre.



Vill du jobba mer under eget ansvar?


Det beror på vad det är för någon uppgift, om det är någon som man skall jobba med hemma eller om det är någon som kan skall jobba under lektionerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar