tisdag 5 november 2013

Bild "Blandade signaler"





Vad ser du i bilden? Jag ser ett par tänder och ena sidan är gul och den andra sidan är vit

Vad händer i bilden? Det händer inte så mycket i bilden förutom att man ser skillnaden om man använder tandblekning eller inte?

Var fastnar blicken? Blicken fastnar på tänderna.

Vad gör bilden intressant? Det som gör bilden intressant är att om man använder den tandblekningen så får man sådan vita tänder

Vad tror du fotografen vill förmedla med bilden? Jag tror att fotografen vill förmedla att man ska använda denna produkt för att kunna få sådana vita tänder.

Tycker du att han/hon har lyckats med det? Ja det tycker jag, jag tycker det för att han har ändrat bilden så att man ska kunna se vilket bra resultat tandblekningen kan göra.

Vem är avsändare bakom bilden(företag/reklambyrå) Avsändaren bakom bilden är dom som gör tandbleknings medel.

Vad fångar ditt intresse? Det som fångar mitt intresse är att köpa tandbleknings medel för att kunna få vitare tänder.

Finns det något i bilden som är dominerande?
Det i bilden som är dominerande är att man kan få ett sådan bra resultat efter att använda tandblekning.

1 kommentar:

  1. I think this is a really good article. You make this information interesting and engaging. You give readers a lot to think about and I appreciate that kind of writing.
    hur får man vita tänder

    SvaraRadera